Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Message of Hope, how Music Enhances Reading for Dyslexic Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
112
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.6 cm
Peso
0.16 kg.
ISBN13
9781545634400

A Message of Hope, how Music Enhances Reading for Dyslexic Students (en Inglés)

Marianne Cintron (Autor) · Xulon Press · Tapa Blanda

A Message of Hope, how Music Enhances Reading for Dyslexic Students (en Inglés) - Cintron, Marianne

Libro Nuevo

9,21 €

9,69 €

Ahorras: 0,48 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Message of Hope, how Music Enhances Reading for Dyslexic Students (en Inglés)"

A Message of Hope is for parents and educators of dyslexic children. Author Marianne, Cintron, Ed.D. shares her in-depth dyslexia research along with relatable stories. She also includes over fifty scientific-based resources. Dr. Cintron, an educator for nineteen years, has had a passion to share the dynamic results of Enhanced Lateralization (EL) since 2004. Simply explained, music is softly played in an earphone in the left ear while phonics is played in the right ear, both via separate earphones. Each input crosses to the opposite side of the brain, having a profound impact on the dyslexic student's learning. OUTCOMES Typically, students make one to three year gains in just six weeks. Even better, they typically make three to five years gains in one year of concentrated instruction. In a twelve-week study, all the elementary-aged students, tutored by college interns, made significant gains using the Reading from Scratch program. Students selected were reading below-basic and far-below-basic (10%-20% percentile rank). Note that 50% represents an average percentile rank. Significant improvements were found in vocabulary and reading fluency. At the end of the intervention, all the students ranked at 40% without music and 60% with music, placing them in all in the average range! Significant improvements were also evident in reading comprehension and writing fluency; however, this data was not included in Dr. Cintron's research. How to Reach Dr. Cintron: mcintron@stepbystepdyslexiasolutions.com or www.stepbystepdyslexiasolutions.com How to Order: www.stepbystepdyslexiasolutions.com www.barnesandnoble.com www.amazon.com

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes