A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés) - Emily Wakild; Michelle K. Berry
Libro Nuevo Origen: USA
(Costos de importación incluídos en el precio) ✔
Envío: 9 a 17 días háb.
54,16 €48,75 €
-10%
Libro Nuevo
Quedan 79 unidades
48,75 €
Recíbelo el Lunes 31 de Marzo
More Info
Envío normal
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestro almacén entre el Viernes 28 de Marzo y el Miércoles 09 de Abril.
Luego del envío, lo recibirás en un plazo de 2/3 días laborables dentro península, 3/5 días laborables en Baleares y 7/10 días laborables en Canarias.
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Envío gratis a toda la península por compras superiores a 15,00 €
A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés)
Emily Wakild; Michelle K. Berry
Reseña del libro "A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History) (en Inglés)"
A Primer for Teaching Environmental History is a guide for college and high school teachers who are teaching environmental history for the first time, for experienced teachers who want to reinvigorate their courses, for those who are training future teachers to prepare their own syllabi, and for teachers who want to incorporate environmental history into their world history courses. Emily Wakild and Michelle K. Berry offer design principles for creating syllabi that will help students navigate a wide range of topics, from food, environmental justice, and natural resources to animal-human relations, senses of place, and climate change. In their discussions of learning objectives, assessment, project-based learning, using technology, and syllabus design, Wakild and Berry draw readers into the process of strategically designing courses on environmental history that will challenge students to think critically about one of the most urgent topics of study in the twenty-first century.