¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Acceptance, Understanding, and the Moral Imperative of Promoting Social Justice Education in the Schoolhouse (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781622736232

Acceptance, Understanding, and the Moral Imperative of Promoting Social Justice Education in the Schoolhouse (en Inglés)

Elizabeth Jean (Autor) · Nicholas D. Young (Autor) · Teresa a. Citro (Autor) · Vernon Press · Tapa Dura

Acceptance, Understanding, and the Moral Imperative of Promoting Social Justice Education in the Schoolhouse (en Inglés) - Citro, Teresa a. ; Young, Nicholas D. ; Jean, Elizabeth

Libro Nuevo

69,40 €

73,05 €

Ahorras: 3,65 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 88 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Acceptance, Understanding, and the Moral Imperative of Promoting Social Justice Education in the Schoolhouse (en Inglés)"

This book examines the critical issues associated with the topic of social justice in primary and secondary education. Understanding the challenges related to educational inequity requires a comprehensive and systematic re-examination of educational reform; specifically, this book defines social justice education, offers different perspectives from major thought leaders and examines the challenges faced by different populations when it comes to receiving equal opportunity and treatment. Emphasis will be placed on programs, approaches and strategies to increasingly teach tolerance, respect, and understanding within and between these groups and members of the majority culture. The focus, then, will be on educational practices designed to prepare students from diverse backgrounds to be active, contributing, and fully participatory members of our contemporary society.This book is most appropriate for preservice and veteran teachers, school and educational psychologists, related special education service professionals, educational administrators, guidance counselors, graduate education professors, policymakers, parents, and student leaders who wish to gain a better understanding of how social justice can and should become a valuable part of the educational landscape.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes