Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada activity and sign: grounding mathematics education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
392
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN
1441937110
ISBN13
9781441937117

activity and sign: grounding mathematics education (en Inglés)

Falk Seeger (Ilustrado por) · Michael H. G. Hoffmann (Ilustrado por) · Johannes Lenhard (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

activity and sign: grounding mathematics education (en Inglés) - Hoffmann, Michael H. G. ; Lenhard, Johannes ; Seeger, Falk

Libro Nuevo

160,29 €

168,72 €

Ahorras: 8,44 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "activity and sign: grounding mathematics education (en Inglés)"

The advancement of a scientific discipline depends not only on the "big heroes" of a discipline, but also on a community's ability to reflect on what has been done in the past and what should be done in the future. This volume combines perspectives on both. It celebrates the merits of Michael Otte as one of the most important founding fathers of mathematics education by bringing together all the new and fascinating perspectives created through his career as a bridge builder in the field of interdisciplinary research and cooperation. The perspectives elaborated here are for the greatest part motivated by the impressing variety of Otte's thoughts; however, the idea is not to look back, but to find out where the research agenda might lead us in the future. This volume provides new sources of knowledge based on Michael Otte's fundamental insight that understanding the problems of mathematics education - how to teach, how to learn, how to communicate, how to do, and how to represent mathematics - depends on means, mainly philosophical and semiotic, that have to be created first of all, and to be reflected from the perspectives of a multitude of diverse disciplines.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes