¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Adolescents, Family and Consumer Behaviour: A Behavioural Study of Adolescents in Indian Urban Families (Routledge Focus on Business and Management) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367408893
N° edición
1

Adolescents, Family and Consumer Behaviour: A Behavioural Study of Adolescents in Indian Urban Families (Routledge Focus on Business and Management) (en Inglés)

Harleen Kaur; Chandan Deep Singh (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Adolescents, Family and Consumer Behaviour: A Behavioural Study of Adolescents in Indian Urban Families (Routledge Focus on Business and Management) (en Inglés) - Harleen Kaur; Chandan Deep Singh

Libro Nuevo

57,15 €

60,16 €

Ahorras: 3,01 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Adolescents, Family and Consumer Behaviour: A Behavioural Study of Adolescents in Indian Urban Families (Routledge Focus on Business and Management) (en Inglés)"

Buying decision making is a complicated process, in which a consumer’s decision is under the influence of others. The buyer’s decision making is directed in such a way that they must act as a consumer in society. Media and family are key socializing agents for adolescents. Moreover, changes in the socio-cultural environment in India necessitate that adolescents’ influence in family’s buying decision making should be investigated. In comparison to Western society, Indian society is quite different when compared in terms of family composition and structure, behavior, values and norms which impact adolescents’ buying decision making. Adolescents, Family and Consumer Behaviour studies the role of consumer socialization agents for adolescents, examining socio-economic factors that influence adolescents’ buying decision making in Indian urban families. It aims to discover the influence tactics that adolescents employ and to qualitatively analyse how marketers in turn influence adolescents. It addresses the topics with regard to strategic management and marketing and will be of interest to researchers, academics, practitioners, and students in the fields of management, entrepreneurship, small business management, and human resource management.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes