¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Advancing Methodologies to Support Both Summative and Formative Assessments (Hc) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
348
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9781623965969

Advancing Methodologies to Support Both Summative and Formative Assessments (Hc) (en Inglés)

Cheng, Ying ; Chang, Hua-Hua (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Advancing Methodologies to Support Both Summative and Formative Assessments (Hc) (en Inglés) - Cheng, Ying ; Chang, Hua-Hua

Libro Nuevo

139,28 €

146,61 €

Ahorras: 7,33 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 65 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advancing Methodologies to Support Both Summative and Formative Assessments (Hc) (en Inglés)"

A volume in the Chinese American Educational Research and Development Association Book Series Series Editor Jinfa Cai, University of Delaware Over the past thirty years, student assessment has become an increasingly important component of public education. A variety of methodologies in testing have been developed to obtain and interpret the wealth of assessment outcomes. As assessment goals are getting increasingly multifaceted, new testing methodologies are called for to provide more accessible and reliable information on more complex constructs or processes, such as students' criticalthinking and problem-solving skills. Testing methodologies are needed to extract information from assessments on such complicated skills, in order to advise teachers about certain areas of students that need intervention. It is even a bigger challenge, and a vital mission of today's large-scale assessments, to gain such information from testing data in an efficient manner. For example PARCC and Smarter Balanced Assessments consortia are both striving to offer formative assessments through individualized, tailored testing. The book provides state-of-the-art coverage on new methodologies to support tradit ional summative assessment, and more importantly, for emerging formative assessments.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes