Envío GRATIS a Península en compras superiores a 15€  Ver más

Ingresa tu
Dirección
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional

Selecciona tu país

América

Europa

Resto del mundo

portada Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
254
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780815374381
N° edición
1

Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication (en Inglés)

Libro Nuevo Importado *
Envío: 13 a 18 días háb.
213,83 €203,14 €
-5%
Libro Nuevo

Quedan 100 unidades

203,14 €
Recíbelo el Miércoles 01 de Octubre
Más Info

Reseña del libro "Affect, Emotion, and Rhetorical Persuasion in Mass Communication (en Inglés)"

This volume examines the interplay between affect theory and rhetorical persuasion in mass communication. The essays collected here draw connections between affect theory, rhetorical studies, mass communication theory, cultural studies, political science, sociology, and a host of other disciplines. Contributions from a wide range of scholars feature theoretical overviews and critical perspectives on the movement commonly referred to as "the affective turn" as well as case studies. Critical investigations of the rhetorical strategies behind the 2016 United States presidential election, public health and antiterrorism mass media campaigns, television commercials, and the digital spread of fake news, among other issues, will prove to be both timely and of enduring value. This book will be of use to advanced undergraduates, graduate students, and active researchers in communication, rhetoric, political science, social psychology, sociology, and cultural studies.

Opiniones del libro

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes