Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada After Pedagogy: The Experience of Teaching (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
171
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
14.0 x 21.1 x 1.5 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9780814100875

After Pedagogy: The Experience of Teaching (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés)

Paul Lynch (Autor) · National Council of Teachers of English (Ncte · Tapa Blanda

After Pedagogy: The Experience of Teaching (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés) - Lynch, Paul

Libro Físico

49,20 €

51,79 €

Ahorras: 2,59 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "After Pedagogy: The Experience of Teaching (Studies in Writing and Rhetoric) (en Inglés)"

What does it mean to teach after pedagogy? For a long time, composition's pedagogical conversation has been defined by its theoretical disagreements. Is learning a cognitive process or a social one? Is the self expressed or distributed? Can writing be understood as a process, or is any process too messy to be understood? These debates have finally run out of steam, argues Paul Lynch, leaving composition in a "postpedagogical" moment, a moment when the field no longer believes that pedagogical theories can account for the complexities of teaching. After Pedagogy extends the postpedagogical conversation by turning to the experience of teaching itself. Though the work of John Dewey, After Pedagogy argues that experience offers an arena in which theory and practice can coexist. Most important, experience can fashion the teachable moments of postpedagogical practice into resources for further growth. "We cannot know what precisely the student will do with what we have offered, but we can think with the student about the experience of the offer itself." By turning what students and teachers know about writing into an area of intellectual inquiry, a philosophy of experience can make teaching sustainable after pedagogy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes