Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Arabic Second Language Learning and Effects of Input, Transfer, and Typology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
223
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781626166479

Arabic Second Language Learning and Effects of Input, Transfer, and Typology (en Inglés)

Mohammad T. Alhawary (Autor) · Georgetown University Press · Tapa Blanda

Arabic Second Language Learning and Effects of Input, Transfer, and Typology (en Inglés) - Mohammad T. Alhawary

Libro Nuevo

90,63 €

95,40 €

Ahorras: 4,77 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Arabic Second Language Learning and Effects of Input, Transfer, and Typology (en Inglés)"

In 2010, Alhawary published Arabic Second Language Acquisition of Morphosyntax, which provided empirical data on Arabic second language acquisition (SLA) strategies. This proposed book follows the volume, using data to delve into issues of input, transfer, and typology. Alhawary's book relies on Arabic as a second language (L2) data from speakers whose first languages (L1s) are Chinese and Russian and aims to answer the following questions: How do adult Arabic L2 learners come to know about the combinatorial properties of morphemes, words, phrases, and clauses? Do they develop L2 knowledge systematically or randomly? Can they acquire the same range of syntactic and morphological knowledge as native speakers and to what extent? What are the developmental stages or paths, if any, along which Arabic L2 learners progress? What is the role of the native language in learning Arabic a second language? To what extent can input exposure override or minimize the effect of the native language and at what proficiency level? What evidence do the present data provide on the role of a second language (on that of another) and posited claims about such a role? What are other factors that have a bearing on learning Arabic as a second language? Answers will help teachers of Arabic and linguists seeking to understand and develop better methods for teaching Arabic.  

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes