¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessment in Open, Distance, and E-Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
106
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367584627
N° edición
1

Assessment in Open, Distance, and E-Learning (en Inglés)

Evans, Jessica, Sally Jordan Und Freda Wolfenden: (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Assessment in Open, Distance, and E-Learning (en Inglés) - Evans, Jessica, Sally Jordan Und Freda Wolfenden:

Libro Nuevo

46,56 €

49,01 €

Ahorras: 2,45 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment in Open, Distance, and E-Learning (en Inglés)"

Universities across the globe are attempting to change assessment practices to address challenges in student engagement and achievement and to respond to a global employability agenda demanding evidence of a broader range of skills and competencies. In the UK this has acquired urgency given the shift of higher education over the last 20 years from the prerogative of an elite minority to mass participation in a highly diversified market system. Integral to this interrogation of objectives for assessment is the identified need to develop and improve academics' assessment practice. Strategies frequently focus on attendance at formal Continuous Professional Development events and/or implementation of institutional blueprints.This book showcases how scholarship as part of academics' practice can be part of an academic toolkit for change that expands awareness and knowledge of the purposes and effects of the pedagogy of assessment. The case studies - ranging from assessment in Massive Open Online Courses (MOOCs), to assessment design for students whose first language is not English, to the effectiveness of peer learning to support academic integrity and programme-level assessment strategies - are framed by an introduction that explores a 'communities of practice' approach to the institution-wide improvement of assessment. It argues - through a case study from The Open University (OU) - that academics' professional expertise is best deepened through participation in authentic activities of teaching and scholarship. The discussion identifies what is involved in such an approach including the role of an enabling principles-based framework, the constraints on implementation, and the implications for leaders of teaching and learning. This book was originally published as a special issue of the Open Learning journal.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes