Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Assessment Learning and Employability (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Tema
sociales
Colección
ciencias sociales
Año
2003
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
033521228X
ISBN13
9780335212286
N° edición
1

Assessment Learning and Employability (en Inglés)

Peter Knight; Mantz Yorke (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Assessment Learning and Employability (en Inglés) - Peter Knight; Mantz Yorke

Libro Nuevo

63,09 €

66,41 €

Ahorras: 3,32 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 84 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Assessment Learning and Employability (en Inglés)"

What is assessed gets attention: what is not assessed does not. When higher education is expected to promote complex achievements in subject disciplines and in terms of 'employability', problems arise: how are such achievements to be assessed? In the first part of the book, it is argued that existing grading practices cannot cope with the expectations laid upon them, while the potential of formative assessment for the support of learning is not fully realised. The authors argue that improving the effectiveness of assessment depends on a well-grounded appreciation of what assessment is, and what may and may not be expected of it. The second part covers summative judgements for high-stakes purposes. Using established measurement theory, a view is developed of the conditions under which affordable, useful, valid and reliable summative judgements can be made. One conclusion is that many complex achievements resist high-stakes assessment, which directs attention to low-stakes, essentially formative, alternatives. Assessment for learning and employability demands more than module-level changes to assessment methods. The final part discusses how institutions need to respond in policy terms to the challenges that have been posed. The book concludes with a discussion of how institutions can respond in policy terms to the challenges that have been posed. Assessment, Learning and Employability has wide and practical relevance - to teachers, module and programme leaders, higher education managers and quality enhancement specialists.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes