¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beyond Dichotomy: Synergizing Writing Center and Classroom Pedagogies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781602356313

Beyond Dichotomy: Synergizing Writing Center and Classroom Pedagogies (en Inglés)

Steven J. Corbett (Autor) · Parlor Press · Tapa Blanda

Beyond Dichotomy: Synergizing Writing Center and Classroom Pedagogies (en Inglés) - Corbett, Steven J.

Libro Físico

38,29 €

40,31 €

Ahorras: 2,02 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 85 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beyond Dichotomy: Synergizing Writing Center and Classroom Pedagogies (en Inglés)"

PERSPECTIVES ON WRITING Series Editor: Susan H. McLeod How closely can or should writing centers and writing classrooms collaborate? BEYOND DICHOTOMY explores how research on peer tutoring one-to-one and in small groups can inform our work with students in writing centers and other tutoring programs, as well as in writing courses and classrooms. These multi-method (including rhetorical and discourse analyses and ethnographic and case-study) investigations center on several course-based tutoring (CBT) partnerships at two universities. Rather than practice separately in the center or in the classroom, rather than seeing teacher here and tutor there and student over there, CBT asks all participants in the dynamic drama of teaching and learning to consider the many possible means of connecting synergistically. STEVEN J. CORBETT is Assistant Professor of English at George Mason University. He is co-editor (with Michelle LaFrance and Teagan Decker) of the collection Peer Pressure, Peer Power: Theory and Practice in Peer Review and Response for the Writing Classroom (Fountainhead Press, 2014). His essays on teaching, writing, and rhetoric have appeared in The Writing Center Journal, Rhetoric Review, Pedagogy, Kairos, The Writing Lab Newsletter, Interdisciplinary Studies in Literature and Environment, Inside Higher Ed, The Chronicle of Higher Education, and elsewhere.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes