Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Building Bridges: Curricula Notes: The Arts, Equity, Democracy and Inclusion Community Curriculum for Transitional Kindergarten (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781480878549

Building Bridges: Curricula Notes: The Arts, Equity, Democracy and Inclusion Community Curriculum for Transitional Kindergarten (en Inglés)

Dr. Debra E.s. Bogle (Autor) · Archway Publishing · Tapa Dura

Building Bridges: Curricula Notes: The Arts, Equity, Democracy and Inclusion Community Curriculum for Transitional Kindergarten (en Inglés) - Dr. Debra E.S. Bogle

Libro Nuevo

115,18 €

121,24 €

Ahorras: 6,06 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Building Bridges: Curricula Notes: The Arts, Equity, Democracy and Inclusion Community Curriculum for Transitional Kindergarten (en Inglés)"

Children develop on an exponential basis, and teachers must guide them in a conscientious manner. This community-based curriculum promotes supporting teachers, parents, and especially children. The conceptual framework places the child at the center and seeks to bring together multiple perspectives to allow for inquiry in every contextual experience. The contributors argue that we must: - endeavor to continuously create a child-centered, research-based curriculum that is inclusive, innovative, sensitive, holistic, progressive, global, and democratic; - support the importance of multiple perspectives shaping our dialogue and our community; - envision learning as a series of joyful discoveries that prepare children to reach into their creative capacities and develop a lifelong love of learning. We must embrace philosophical discourse in order to grow as people and as active members of our communities - and we must see children as people with rights, inherent value, knowledge, competencies, and understanding. Examine the ways we educate children with a holistic, caring, and dynamic perspective and start helping students succeed with the findings and insights in Building Bridges.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes