¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada C-130 Programmed Depot Maintenance: Wright Flyer Paper No. 1 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
36
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.2 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781479199693

C-130 Programmed Depot Maintenance: Wright Flyer Paper No. 1 (en Inglés)

Major Usaf John a. Daniels (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

C-130 Programmed Depot Maintenance: Wright Flyer Paper No. 1 (en Inglés) - Press, Air University ; Daniels, Major Usaf John a.

Libro Nuevo

21,95 €

23,10 €

Ahorras: 1,16 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 73 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Lunes 02 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "C-130 Programmed Depot Maintenance: Wright Flyer Paper No. 1 (en Inglés)"

The current USAF process for establishing C-130 PDM intervals does not account for the wide range of aircraft variables within each aircraft MDS. This paper develops an analytical model that C-130 maintainers can use to forecast when a C-130 aircraft requires PDM. The model is based on five unique aircraft variables: 1) aircraft age, 2) total flying hours, 3) average yearly flying hours, 4) mission profile (expressed as a severity factors), and 5) operating location of the aircraft. Interviews with C-130 SPO personnel, combined with the use of the C-130 Service Life Data Base, provided the required data for developing the C-130 PDM interval model. The C-130 PDM interval model developed in this paper allows maintainers and operators to predict the optimum time between C-130 PDM activities. It eliminates the requirement to base PDM intervals on aircraft MDS. As a result, there is a potential for significant savings by deferring PDM for a portion of the C-130 fleet. Finally, the PDM interval model developed in this paper may be applicable for other Department of Defense aircraft for which MDS is used is the determinant of PDM intervals.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes