Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cardiovascular Ultrasound: A Practical Guide (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781632426277

Cardiovascular Ultrasound: A Practical Guide (en Inglés)

Libro Nuevo

154,27 €

162,39 €

Ahorras: 8,12 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cardiovascular Ultrasound: A Practical Guide (en Inglés)"

An echocardiogram or a cardiovascular ultrasound is a sonogram of the heart that is developed using 2D, 3D and Doppler ultrasound. Echocardiography is one of the most popular diagnostic tests used in cardiology for the management, diagnosis and follow-up care of patients ailing from any known or suspected heart condition. It provides useful information pertaining to the shape and size of the heart, its pumping capacity, and the positioning and extent of tissue damage, if any. An echocardiogram also offers estimates of the cardiac output, diastolic function and ejection fraction. The most significant advantage of echocardiography is its non-invasiveness and lack of side effects. Some of the common types of echocardiogram are transthoracic echocardiogram, stress echocardiogram and transesophageal echocardiogram, besides others. 3D echocardiography is also possible by using a matrix array of ultrasound probes and processing system. This book is a valuable compilation of topics, ranging from the basic to the most complex advancements in cardiovascular ultrasonography. From theories to research to practical applications, case studies related to all contemporary topics of relevance in this field have been included herein. It will prove to be immensely beneficial to students and researchers working in this field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes