Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conceptualizing and Innovating Education and Work with Networked Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
263
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9783030852436

Conceptualizing and Innovating Education and Work with Networked Learning (en Inglés)

Stig Børsen Hansen (Ilustrado por) · Nina Bonderup Dohn (Ilustrado por) · Jens Jørgen Hansen (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

Conceptualizing and Innovating Education and Work with Networked Learning (en Inglés) - Dohn, Nina Bonderup ; Hansen, Jens Jørgen ; Hansen, Stig Børsen

Libro Nuevo

181,80 €

191,37 €

Ahorras: 9,57 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conceptualizing and Innovating Education and Work with Networked Learning (en Inglés)"

The chapters in this book build upon selected research papers from the 12th International Networked Learning Conference 2020, hosted by University of Southern Denmark, Kolding. The selected chapters were chosen as cutting-edge research on networked learning which reflected focal discussion points during the conference such as: new demands on teachers in online and hybrid learning environments; organization of professional learning to meet and reflect on these demands; support of educators and students' digital literacy; the interaction of human and technological agents in networked learning; and the development of new of networked learning designs to critically and creatively make use of technological possibilities. The book is organized into three main sections: 1) Professional learning, 2) Learning networks' development and use of digital resources, and 3) Innovating Networked Learning. Preceding the three main sections is a first chapter, which presents a discourse analysis of how the term "networked learning" has been used in the papers at previous Networked Learning Conferences. The concluding chapter draws out perspectives from the chapters and point to emerging issues within the field of networked learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes