Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Confluences Intercultural Journeying in Research and Teaching: From Hermeneutics to a Changing World Order (Hc) (Current Perspectives on Confucianism, Taoism, Budd) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
478
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781641138253

Confluences Intercultural Journeying in Research and Teaching: From Hermeneutics to a Changing World Order (Hc) (Current Perspectives on Confucianism, Taoism, Budd) (en Inglés)

David Geoffrey Smith; Tbd (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Confluences Intercultural Journeying in Research and Teaching: From Hermeneutics to a Changing World Order (Hc) (Current Perspectives on Confucianism, Taoism, Budd) (en Inglés) - David Geoffrey Smith; Tbd

Libro Nuevo

128,31 €

135,06 €

Ahorras: 6,75 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Confluences Intercultural Journeying in Research and Teaching: From Hermeneutics to a Changing World Order (Hc) (Current Perspectives on Confucianism, Taoism, Budd) (en Inglés)"

In this book, Canadian scholar David Geoffrey Smith reflects on over thirty years of research and teaching in the human sciences, including education. Written between 1986 and 2018, the essays are organized around four themes: Hermeneutics and the Human Sciences; The Poststructuralist Turn; Globalization and Its Discontents; East/West Encounters and the Search for Wisdom. As a historical guide through the defining discourses in the human sciences, this volume could well serve as an introductory text for graduate students in education and other cognate disciplines like nursing, recreation and cultural studies. The writing can be described as a form of meditative praxis, while the emphasis on interculturality addresses issues in literacy, pedagogy, politics, critical thinking, teacher education, and cultural healing from a geopolitical perspective, drawing on insights from both Western and Eastern traditions and the author’s personal experience of being born in China and raised in Central Africa (Northern Rhodesia/Zambia). 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes