Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Contemporary Global Perspectives on Cooperative Learning (Routledge Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032213934
N° edición
1

Contemporary Global Perspectives on Cooperative Learning (Routledge Research in Education) (en Inglés)

Robyn M. Gillies (Editor), Barbara J. Millis (Editor), Neil Davidson (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Contemporary Global Perspectives on Cooperative Learning (Routledge Research in Education) (en Inglés) - Robyn M. Gillies (Editor), Barbara J. Millis (Editor), Neil Davidson (Editor)

Libro Nuevo

139,64 €

146,99 €

Ahorras: 7,35 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Contemporary Global Perspectives on Cooperative Learning (Routledge Research in Education) (en Inglés)"

This volume captures contemporary global developments in cooperative learning (CL) across varied educational contexts, levels, and disciplines.Cooperative learning is widely recognized as a pedagogical practice that promotes socialization and learning among students, from kindergarten to tertiary education and across different subject domains. With chapters from contributors throughout the Global North and South, this comprehensive volume offers a wide-ranging perspective and addresses a range of cooperative learning pedagogies including relational, online, and peer learning, STAD, the Jigsaw model, and dialogic talk. The chapters draw on novel empirical research and theory to highlight best practices in cooperative learning, whilst also considering the challenges, limitations, and factors which drive or inhibit learner engagement and success. Consistent attention is given to the pivotal role of the educator in implementing cooperative learning to maximum benefit to enhance students' affective, social, cognitive, and metacognitive learning.Thus, this book will appeal to scholars and researchers across a variety of subjects; and will provide an additional benefit to in-service and pre-service educators who already practice cooperative learning in their classrooms, as well as those who are interested in implementing the model.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes