¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Critical Perspectives on Teaching, Learning and Leadership: Enhancing Educational Outcomes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
217
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9789811566691

Critical Perspectives on Teaching, Learning and Leadership: Enhancing Educational Outcomes (en Inglés)

White, Mathew A. ; Mccallum, Faye ; Seldon, Anthony (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Critical Perspectives on Teaching, Learning and Leadership: Enhancing Educational Outcomes (en Inglés) - White, Mathew A. ; McCallum, Faye ; Seldon, Anthony

Libro Nuevo

145,82 €

153,49 €

Ahorras: 7,67 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Lunes 02 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Critical Perspectives on Teaching, Learning and Leadership: Enhancing Educational Outcomes (en Inglés)"

1 The changing nature of teachers' work and its impact on teacher preparation.- 2 Transforming university teaching for 21st century skills: The challenge to university educators.- 3 New understandings of instructional theory and its impact on graduate teacher: Finding the instructional 'sweet spot'.- 4 1:1 Teachers: A case study of the impact of introducing 1:1 iPads to first-year undergraduates of a Bachelor of Teaching Degree.- 5 The important role that AILITES play in the delivery of a rich and rewarding Indigenous cultural experience for pre-service teachers.- 6 Quality and equity of student performance in mathematics in Indonesia, Malaysia, Singapore, Thailand and Vietnam.- 7 Shaping teacher professional growth: The role of school leaders.- 8 Blended learning environments needed blended evaluation frameworks.- 9 Inspiring and transforming the preservice teaching through experiential and authentic classroom preparation.- 10 Initial teacher educators' perception of welling and the development of Adelaide Wellbeing for Learning Framework.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes