¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Crossover Pedagogy: A Rationale for a New Teaching Partnership Between Faculty and Student Affairs Leaders on College Campuses (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781681235844

Crossover Pedagogy: A Rationale for a New Teaching Partnership Between Faculty and Student Affairs Leaders on College Campuses (en Inglés)

Robert J. Nash (Autor) · Jennifer J. J. Jang (Autor) · Patricia C. Nguyen (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Crossover Pedagogy: A Rationale for a New Teaching Partnership Between Faculty and Student Affairs Leaders on College Campuses (en Inglés) - Nash, Robert J. ; Jang, Jennifer J. J. ; Nguyen, Patricia C.

Libro Nuevo

80,19 €

84,41 €

Ahorras: 4,22 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 51 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 08 de Agosto y el Martes 27 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Crossover Pedagogy: A Rationale for a New Teaching Partnership Between Faculty and Student Affairs Leaders on College Campuses (en Inglés)"

As authors, we are convinced that the time has finally arrived in academe for an extensive, experience‐based, firsthand, seamless examination of what we are calling crossover pedagogy. There is no book‐length examination of facultystudent affairs administrators collaboration in the academic realm anywhere. Nobody has yet to produce a case‐based, hands‐on, book‐length treatment of how (and why) faculty and student affairs administrators can co‐teach, co‐author, and co‐consult with one another as co‐equal educators and campus leaders--with each group complementing the other in terms of their special skills, knowledge, background, and experiences. Without coming to practical terms with the case for collaboration that the above authors make, the why rationale developed in these publications on the topic of faculty‐administrator collaboration (sometimes referred to as "blended" efforts) around the teaching‐learning venture is lost in the logistics of technical policy issues and challenges.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes