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portada Cultural Realism and Virtualism Design Model (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
153
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9789811522703

Cultural Realism and Virtualism Design Model (en Inglés)

Ming-Feng Wang (Autor) · Springer · Tapa Dura

Cultural Realism and Virtualism Design Model (en Inglés) - Wang, Ming-Feng

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 89 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Cultural Realism and Virtualism Design Model (en Inglés)"

The book proposes a new Cultural Realism and Virtualism design model for cultural and creative products based on Laozi's philosophy and analysis of symbolism, metaphysics, three-layered culture, reverse-triangular cultural space and Zen aesthetics. It studies peoples that speak Austronesian languages and offers a detailed comparison of their homogeneous and heterogeneous cultures of color, clothing, housing, boats, birds, symbols, dance and ancestry, and provides insights into the cultural features of deconstruction and construction of color, style, form, shape and function, to compose cultural and creative products using complex, variable, fuzzy evaluation; and structural variation and color evaluation methods. It then uses case studies to show that the products created with the new model not only fulfilled their purpose, but also successfully entered the markets. This book helps qualify decision-making processes, improve accuracy of design scheme evaluation and enhance efficiency in product development, and as such appeals to those in the cultural and creative industry, researchers, designers and those who are interested in product design.

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El libro está escrito en Inglés.
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