¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Culture and Consumer Behavior (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781601988249

Culture and Consumer Behavior (en Inglés)

Dongmei Li (Autor) · Chi-Yue Chiu (Autor) · Letty Y-Y Kwan (Autor) · Now Publishers · Tapa Blanda

Culture and Consumer Behavior (en Inglés) - Chiu, Chi-Yue ; Kwan, Letty Y-Y ; Li, Dongmei

Libro Nuevo

79,33 €

83,51 €

Ahorras: 4,18 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 13 de Agosto y el Viernes 30 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Culture and Consumer Behavior (en Inglés)"

Culture and Consumer Behavior explains the importance of cultural literacy in marketing, and why a solid understanding is vital to successful international marketing efforts. The authors use a conceptual and empirical framework for analyzing how culture affects consumer behaviors, and provide 7 steps for understanding the influence of culture on consumer behaviors. The 7 steps are as follows. 1. Identify the key components of culture. 2. Find out and describe the major clusters of countries or regions based on their similarities and differences in consumption behaviors. 3. Relate similarities and differences in consumption behaviors to key components of culture. 4. Develop and test specific hypotheses regarding the joint effects of different components of culture on consumption behaviors. 5. Track the changes in consumption behavior within a country in response to social and economic development. 6. Formulate and test specific hypotheses regarding the joint effects of different components of culture on changes in consumer behaviors within a country. 7. Conduct experimental studies to understand when consumers will follow cultural norms and when they will not. Culture and Consumer Behavior demonstrates the value of this approach by using it to model tourist consumption, combining business analytic and experimental methods. The authors go on to conclude that the full implications of this way of thinking about culture for marketing remain to be exploited in future research, and present suggestions for developing more dynamic theories of culture and consumer behaviors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes