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portada Customer Experience for Dummies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
360
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.1 x 18.8 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781118725603
N° edición
1

Customer Experience for Dummies (en Inglés)

Roy Barnes (Autor) · Bob Kelleher (Autor) · For Dummies · Tapa Blanda

Customer Experience for Dummies (en Inglés) - Barnes, Roy ; Kelleher, Bob

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Customer Experience for Dummies (en Inglés)"

Gain, engage, and retain customers with positive experiences A positive customer experience is absolutely essential to keeping your business relevant. Today's business owners need to know how to connect and engage with their customers through a variety of different channels, including online reviews and word of mouth. Customer Experience For Dummies helps you listen to your customers and offers friendly, practical, and easy-to-implement solutions for incorporating customer engagement into your business plans and keep the crowds singing your praises. The book will show you simple and attainable ways to increase customer experience and generate sales growth, competitive advantage, and profitability. You'll get the know-how to successfully optimize social media to create more loyal customers, provide feedback that keeps them coming back for more, become a trustworthy and transparent entity that receives positive reviews, and so much more. Gives you the tools you need to target customers more precisely Helps you implement new social and mobile strategies Shows you how to generate and maintain customer loyalty in order to achieve success through multiple channels Explains how a fully-engaged customer can help you outperform the competition Learn how to respond effectively to customer feedback Your brand's reputation and success is your lifeblood, and Customer Experience For Dummies shows you how to stay relevant, add value, and win and retain customers.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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