Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Dancing to Learn: The Brain's Cognition, Emotion, and Movement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781475806052

Dancing to Learn: The Brain's Cognition, Emotion, and Movement (en Inglés)

Judith Lynne Hanna (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Dancing to Learn: The Brain's Cognition, Emotion, and Movement (en Inglés) - Judith Lynne Hanna

Libro Nuevo

67,24 €

70,78 €

Ahorras: 3,54 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 57 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Dancing to Learn: The Brain's Cognition, Emotion, and Movement (en Inglés)"

Dancing to Learn: Cognition, Emotion, and Movement explores the rationale for dance as a medium of learning to help engage educators and scientists to explore the underpinnings of dance, and dancers as well as members of the general public who are curious about new ways of comprehending dance. Among policy-makers, teachers, and parents, there is a heightened concern for successful pedagogical strategies. They want to know what can work with learners. This book approaches the subject of learning in, about, and through dance by triangulating knowledge from the arts and humanities, social and behavioral sciences, and cognitive and neurological sciences to challenge dismissive views of the cognitive importance of the physical dance. Insights come from theories and research findings in aesthetics, anthropology, cognitive science, dance, education, feminist theory, linguistics, neuroscience, phenomenology, psychology, and sociology. Using a single theory puts blinders on to other ways of description and analysis. Of course, all knowledge is tentative. Experiments necessarily must focus on a narrow topic and often use a special demographic--university students, and we don't know the representativeness of case studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes