🚀 Premio Planeta 2002 con ENVIO GRATIS 📚  ¡Ver Más!

Buscalibre.com Compra tus libros en Buscalibre, la libreria en español mas grande.
    Mi cuenta

    Ingresa o Regístrate

    portada Dealing With People you Can’T Stand, Revised and Expanded Third Edition: How to Bring out the Best in People at Their Worst (libro en Inglés)
    Formato
    Libro físico
    Categoría
    Referencias
    Año
    2012
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    304
    Encuadernación
    Tapa blanda
    Isbn
    0071785728
    Isbn13
    9780071785723

    Dealing With People you Can’T Stand, Revised and Expanded Third Edition: How to Bring out the Best in People at Their Worst (libro en Inglés)

    Brinkman, Rick,Kirschner, Rick · Mcgraw-Hill Publ.Comp.

    Dealing With People you Can’T Stand, Revised and Expanded Third Edition: How to Bring out the Best in People at Their Worst (libro en Inglés) - Brinkman, Rick,Kirschner, Rick

    Referencias

    Libro Nuevo

    17,80 €

    18,74 €

    Ahorras: 0,94 €

    5% descuento
    • Estado: Nuevo
    Se enviará desde nuestro almacén entre el miércoles 14 de diciembre y el lunes 19 de diciembre.
    Haz tu compra ahora y recíbelo entre 24h - 72h tras la fecha de envío, ¡Así de fácil!

    Reseña del libro "Dealing With People you Can’T Stand, Revised and Expanded Third Edition: How to Bring out the Best in People at Their Worst (libro en Inglés)"

    The classic guide to bringing out the best in people at their worst―updated with even more can’t-standable people! Dealing with People You Can’t Stand has been helping good people deal with bad behavior in a positive, professional way for nearly two decades. Unfortunately, as the world becomes smaller and time more compressed, new difficult people are being made all the time. So Kirschner and Brinkman have updated their global bestseller to help you wring positive results from even the most twisted interactions you’re likely to experience today.Learn how to get things done and get along when you’re dealing with people who have the uncanny ability to sabotage, derail, and interfere with your plans, needs, and wants. Learn how to: Use sophisticated listening techniques to unlock the doors to people’ s minds, hearts, and deepest needs Apply “take-charge” skills that turn conflict into cooperation by reducing the differences between people Transform the destructive behavior of Tanks, Snipers, Know-It-Alls, Whiners, Martyrs, Meddlers, and other difficult types of people Whether you’re dealing with a coworker trying to take credit for your work, a distant family member who knows no personal bounds, or a loud cell phone talker on line at the grocery store, Dealing with People You Can’t Stand gives you the tools for bringing out the best in people at their worst.

    Opiniones del libro

    ¿Leíste este libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia evaluación.

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa blanda.

    Preguntas y respuestas sobre el libro

    ¿Tienes una pregunta sobre este libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes