Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Deciphering Chinese School Leadership: Conceptualisation, Context and Complexities (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
310
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367272746
N° edición
1

Deciphering Chinese School Leadership: Conceptualisation, Context and Complexities (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)

Allan Walker; Haiyan Qian (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Deciphering Chinese School Leadership: Conceptualisation, Context and Complexities (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés) - Allan Walker; Haiyan Qian

Libro Nuevo

48,58 €

51,14 €

Ahorras: 2,56 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Deciphering Chinese School Leadership: Conceptualisation, Context and Complexities (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)"

With existing educational leadership models and theories being predominantly western influenced, this book aims to provide more insight into school leadership in China. It pioneers building research- and practice-informed knowledge and unravels the complexities that characterize the scholarship, context and practices of school leadership. School leadership in China is presented through four sub-purposes: investigating how Chinese school leadership is conceptualized in the international and Chinese literature; exploring the shifting context within which Chinese school leaders enact their leadership, and examining key policies that have shaped the practice of leader development; extending the understandings about the complexities of work lives of Chinese school leaders; and further locating indigenous understandings of Chinese school leadership in the political and socio-cultural context of contemporary China, and the theoretical and conceptual context of international school leadership. This text will be particularly useful to international education researchers with focus on educational leadership, comparative education, education policy and education in China.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes