Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Digital Strategies for Powerful Corporate Communications (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.7 x 3.0 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
0071606025
ISBN13
9780071606028
N° edición
1

Digital Strategies for Powerful Corporate Communications (en Inglés)

Paul A. Argenti (Autor) · Courtney Barnes (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Dura

Digital Strategies for Powerful Corporate Communications (en Inglés) - Argenti, Paul A. ; Barnes, Courtney

Libro Nuevo

50,13 €

52,77 €

Ahorras: 2,64 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Strategies for Powerful Corporate Communications (en Inglés)"

The explosion of blogs, social networking sites, wikis, video sharing sites, and other powerful digital communications platforms may be the biggest game-changer to impact business since mechanized manufacturing. In today's Web 2.0 world, company stakeholders--including employees, customers, and investors--are empowered in ways unimaginable just a few years ago, and traditional corporate hierarchies are yesterday's news. Rather than attempt to turn back the clock and reassert strict, top-down control over stakeholder relationships, the smartest companies worldwide are responding with bold new digital communications strategies based on transparency, authenticity, and inclusion, instead of secrecy, artificiality, and exclusion. International corporate communications guru Paul A. Argenti provides a lively, up-to-the- minute review of the Web 2.0 landscape and analyzes the increasingly central role corporate communications plays in virtually every organizational function. Argenti and coauthor Courtney Barnes advise corporate leaders on how to deploy proven strategies for using new and emerging digital platforms to Manage brand identity and company reputation Build a culture of engagement and transparency Turn stakeholders into "company evangelists" Manage internal communications across time zones and language barriers Recruit and retain the best talent Develop compelling messages based on customer and investor needs and desires Argenti and Barnes provide case studies illustrating digital communications best practices at HP, Southwest Airlines, Sony, Dell, IBM, Starbucks, HBO, FedEx, GE, and other major players. This groundbreaking book will teach you how to gain real, manageable control over your organization's communications in today's virtual world.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes