¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada does religious education work?: a multi-dimensional investigation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
1441127992
ISBN13
9781441127990
Categorías

does religious education work?: a multi-dimensional investigation (en Inglés)

Karen J. Wenell (Autor) · James C. Conroy (Autor) · Robert A. Davis (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

does religious education work?: a multi-dimensional investigation (en Inglés) - Conroy, James C. ; Wenell, Karen J. ; Davis, Robert A.

Libro Nuevo

287,46 €

302,59 €

Ahorras: 15,13 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "does religious education work?: a multi-dimensional investigation (en Inglés)"

This ground-breaking volume draws upon a rich and variegated range of methodologies to understand more fully the practices, policies and resources available in and to religious education in British schools. The descriptions, explanations and analyses undertaken here draw on an innovative combination of policy work, ethnography, Delphi methods, Actor Network Theory, questionnaires, textual analysis as well as theological and philosophical insight. It traces the evolution of religious education in a post-religious age from the creation of policy to the everyday experiences of teachers and students in the classroom. It begins by analysing the way in which policy has evolved since the 1970s with an examination of the social forces that have shaped curriculum development. It goes on to explore the impact and intentions of a diverse group of stakeholders with sometimes competing accounts of the purposes of religious educations. It then examines the manner in which policy is, or is not, enacted in the classroom. Finally, it explores contradictions and confusions, successes and failures, and the ways in which wider public debates enter the classroom. The book also exposes the challenge religious education teachers have in using the language of religion.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes