¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Education for Knowing: Theories of Knowledge for Effective Student Building (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781475848144

Education for Knowing: Theories of Knowledge for Effective Student Building (en Inglés)

Paul A. Wagner (Autor) · Frank K. Fair (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Education for Knowing: Theories of Knowledge for Effective Student Building (en Inglés) - Wagner, Paul A. ; Fair, Frank K.

Libro Nuevo

55,36 €

58,28 €

Ahorras: 2,91 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 52 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Education for Knowing: Theories of Knowledge for Effective Student Building (en Inglés)"

If our goal is Education for Knowing, as the title says, then we need to be guided by a conception of what knowing is. For example, we can all agree that there are "math facts" that students need to learn, and we can agree that there are general concepts and laws that students should be acquainted with. But is there more involved, perhaps something like nurturing in students a desire to probe deeper into the workings of thing? Or developing a capacity to explain why things work the way they do? Our conceptions of what genuine knowing is serve as guides to what we think the goal of education is, and they tell us how to "build a student." However, as it turns out, there are multiple conceptions of what knowing truly involves, and these conceptions tend to be different for different sets of education stakeholders such as parents and their children, school administrators, and educational researchers. Understanding this diversity of conceptions of knowing will make it easier for representatives of the different stakeholder groups to work together to accomplish the goal of building knowing students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes