¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educational Change in International Early Childhood Contexts: Crossing Borders of Reflection (International Perspectives on Early Childhood Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
220
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415732628
N° edición
1

Educational Change in International Early Childhood Contexts: Crossing Borders of Reflection (International Perspectives on Early Childhood Education) (en Inglés)

Linda R. Kroll Daniel R. Meier (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Educational Change in International Early Childhood Contexts: Crossing Borders of Reflection (International Perspectives on Early Childhood Education) (en Inglés) - Linda R. Kroll Daniel R. Meier

Libro Físico

200,33 €

210,87 €

Ahorras: 10,54 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educational Change in International Early Childhood Contexts: Crossing Borders of Reflection (International Perspectives on Early Childhood Education) (en Inglés)"

Co-published with the Association for Childhood Education International (ACEI), Educational Change in International Early Childhood Contexts: Crossing Borders of Reflection examines the role of teacher reflection in a variety of educational contexts worldwide. Using a case study approach that integrates research, theory, policy, and practice, international contributors show how, in some settings, local traditions and values are honored while, in others, international educational ideas and programs become modified to suit local needs. Cases from Japan, China, Palestine, South Africa, Kenya, Finland, Italy, and New Zealand are discussed, as well as models from the United States. Through its thorough investigation into teacher reflection practices throughout the world, Educational Change in International Early Childhood Contexts: Crossing Borders of Reflection focuses on the transformative value of these practices to promote change in early childhood education. Framing commentary from Linda R. Kroll and Daniel R. Meier provides context and places the case studies in conversation with one another, allowing for productive international comparisons in this dynamic collection.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes