Este verano, una historia te está esperando  Ver más

Enviar a
Provincia de Madrid
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional

Selecciona tu país

América

Europa

Resto del mundo

portada El món que ens espera (en Catalán)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Catalán
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9788466428873
Editado en
España

El món que ens espera (en Catalán)

Oriol Mitjà Villar (Autor) · Columna Cat · Tapa Blanda

El món que ens espera (en Catalán) - Oriol Mitjà Villar

Libro Nuevo Origen: España
Envío Rápido
18,90 €17,96 €
-5%
Libro UsadoBuen Estado Origen: España
Envío: 3 a 4 días háb.
12,19 €
Libro Nuevo

Última Unidad

17,96 €
Llega entre el 14 Jul y el 17 Jul a Provincia de Madrid. Seleccionar ubicación

Reseña del libro "El món que ens espera (en Catalán)"

Un llibre honest que vol donar respostes a les incerteses d'un món que ha canviat arran de la pandèmia. 


Després de dos anys intensos de recerca contra la covid-19, Oriol Mitjà torna a la seva segona llar, Papua Nova Guinea, on fa més d’una dècada que lluita contra les malalties dels pobres.


A l’Hospital de Lihir, «el metge blanc d’ulls seriosos i somriure amable» atén malalts amb pústules i ferides insòlites des de la nostra mirada occidental. I entre les seves tasques com a metge, entre les passejades a platges verges i les visites a poblats aïllats, el doctor Mitjà troba espais per reflexionar, en aquest relat honest i íntim, sobre les contradiccions entre el prestigi i la utilitat, entre l’ànsia per l’excel·lència i la pau mental, i sobre com l’ha afectat psicològicament el xoc amb una realitat política i mediàtica allunyada dels seus valors i dels seus raonaments com a científic. I, és clar, per tractar les grans qüestions que ens atenyen a tots. Hi haurà altres pandèmies? Quan arribaran? Com ens hem de preparar? Què podem esperar en els propers anys? Com seran les ciutats, la ciència, la feina? Com seran les guerres del futur? El doctor Oriol Mitjà fa la predicció del món que ens espera i proposa els canvis que cal implementar des d’ara mateix perquè el futur sigui més esperançador.


 


«A Papua Nova Guinea he agafat aire. He reprès la consciència de la meva pròpia escala de valors i de com gestionar les contradiccions entre el prestigi i la utilitat, la compassió i l’angoixa del cuidador, la perfecció en la carrera cientificohumanitària i la vida personal, les reivindicacions i la ment en calma. La carrera professional, els meus principis i la meva comoditat personal tenen un risc de col·lisió molt alt, i intento esbrinar quines peces he de canviar per fer-les compatibles. Això no ho faré d’un dia per l’altre, però espero trobar un full de ruta per a aquesta transició. Molts altres com jo també fareu aquest procés de reflexió per iniciar un camí de canvi o per matisar prioritats a la vostra vida i alinear millor els sentiments, els pensaments i les accions».

Oriol Mitjà Villar
  (Autor)
Ver Página del Autor
Mitjà Villar se licenció en Medicina en la Universitat de Barcelona. Realizó su residencia en la especialidad de medicina interna y enfermedades infecciosas. En 2009 obtuvo una beca Bada de cooperación internacional otorgada por el Colegio de Médicos de Barcelona que le permitió realizar los estudios de la diplomatura en Higiene y Medicina Tropical en la London School of Hygiene & Tropical Medicine, en Londres. En 2012, en Barcelona, acabó su doctorado con la tesis Estrategias para el control del pian y otras enfermedades tropicales desatendidas de las islas del Pacífico Sur.

Ha recibido numerosos premios internacionales, entre los que se cuentan el Anne Maurer-Cecchini o el Europeo de Medicina Tropical. También ha escrito revisiones para prestigiosas revistas especializadas, incluido un seminario para The Lancet, y para la publicación en línea UpToDate.

En 2019 recibió una beca del European Research Council por valor de 1,5 millones de euros. La ayuda está destinada a identificar tratamientos alternativos para el pian y la sífilis, dos enfermedades treponémicas cuyas similitudes permiten trabajar para abordarlas de forma conjunta.
Ver más
Ver menos

Opiniones del libro

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Catalán.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes