Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Engaging Faculty in Group-Level Change for Institutional Transformation (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
186
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032211060
N° edición
1

Engaging Faculty in Group-Level Change for Institutional Transformation (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés)

J. Kasi Jackson; Amena O. Anderson; Lisa M. Dilks; Maja Husar Holmes (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Engaging Faculty in Group-Level Change for Institutional Transformation (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés) - J. Kasi Jackson; Amena O. Anderson; Lisa M. Dilks; Maja Husar Holmes

Libro Nuevo

140,39 €

147,78 €

Ahorras: 7,39 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Engaging Faculty in Group-Level Change for Institutional Transformation (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés)"

Diversifying the academic faculty remains an elusive goal marked by slow and uneven progress. This book describes an effective model for institutional transformation which is uniquely grounded in group-level processes. Efforts at institutional transformation continue to center individual actors. This is evident in the proliferation of programs that train individuals on implicit bias, search strategies, and other diversity and inclusion-based content as solutions for inequities in academia. Acknowledging the value of these approaches, this book adds a new focus: group-level processes. It unifies research on gender and racial inequity with concepts from social psychological theories of group dynamics to present a model of change centered on professional adult learners, including faculty and academic staff. The book details the implementation of group-level processes based on insights from the learning sciences, higher education leadership, communication studies, and group facilitation to instill norms for a more equitable and inclusive institution. Drawing on quantitative and qualitative data to illustrate the impact of group-level initiatives, the book offers recommendations to enable the application of this model in higher education contexts. This book will be of interest to researchers and graduate students studying institutional transformation, academic social justice leadership, and faculty professional development and to those interested in integrating justice and equity into team science, translational research, and other trans-, inter-, and multi-disciplinary fields.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes