¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada English Interlanguage Morphology: Irregular Verbs in Young Austrian El2 Learners--Psycholinguistic Evidence and Implications for the Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
153
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.1 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9783031506161

English Interlanguage Morphology: Irregular Verbs in Young Austrian El2 Learners--Psycholinguistic Evidence and Implications for the Classroom (en Inglés)

Thomas Wagner (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

English Interlanguage Morphology: Irregular Verbs in Young Austrian El2 Learners--Psycholinguistic Evidence and Implications for the Classroom (en Inglés) - Wagner, Thomas

Libro Nuevo

64,88 €

68,29 €

Ahorras: 3,41 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "English Interlanguage Morphology: Irregular Verbs in Young Austrian El2 Learners--Psycholinguistic Evidence and Implications for the Classroom (en Inglés)"

This book examines psycholinguistic elements of irregular verb morphology in English, using two empirical studies of young language learners in Austria to make evidence-based didactic recommendations for classroom use. The author first provides an up-to-date overview of the so-called past tense debate, encompassing the last four decades of linguistic, psycholinguistic, and cognitive research, before presenting an in-depth discussion of the notion of irregular and semi-regular verbal morphology in both German and English, with a focus on vowel change and apophony. Turning to his original research, he applies generalised linear mixed model analyses as well as conditional inference trees to the behavioural data, avoiding common pitfalls that come with traditional ANOVAs in repeated measure designs, and discusses the concrete implications of the experimental results on second language acquisition and instructed EFL teaching, with a focus on Input Processing. This book will be essential reading for SLA and applied linguistics researchers as well as graduate and postgraduate students in cognitive linguistics, psycholinguistics, and language acquisition.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes