¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Eportfolio Performance Support Systems: Constructing, Presenting, and Assessing Portfolios (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN13
9781602354418

Eportfolio Performance Support Systems: Constructing, Presenting, and Assessing Portfolios (en Inglés)

Wills, Katherine V. ; Rice, Rich (Autor) · Parlor Press · Tapa Blanda

Eportfolio Performance Support Systems: Constructing, Presenting, and Assessing Portfolios (en Inglés) - Wills, Katherine V. ; Rice, Rich

Libro Nuevo

44,27 €

46,60 €

Ahorras: 2,33 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 62 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Eportfolio Performance Support Systems: Constructing, Presenting, and Assessing Portfolios (en Inglés)"

New Perspectives on Writing Series Editor: Susan H. McLeod EPORTFOLIO PERFORMANCE SUPPORT SYSTEMS: CONSTRUCTING, PRESENTING, AND ASSESSING PORTFOLIOS addresses theories and practices advanced by some of the most innovative and active proponents of ePortfolios. Editors KATHERINE V. WILLS and RICH RICE interweave twelve essays that address the ways in which ePortfolios can facilitate sustainable and measureable writing-related student development, assessment and accountability, learning and knowledge transfer, and principles related to universal design for learning, just-in-time support, interaction design, and usability testing. ABOUT THE EDITORS: KATHERINE V. WILLS is Interim Division Head of Liberal Arts and Associate Professor in the English program at Indiana University Purdue University at Columbus, Indiana. Recent publications explore uses of reflective practice in writing across curriculum, ePortfolios, and International service learning. With J. Blake Scott and Bernadette Longo, she co-edited Critical Power Tools: Technical Communication and Cultural Studies (SUNY, 2006), which received the national award for Best New Collection in Technical and Scientific Writing by the National Council of Teachers of English (2007). RICH RICE is Associate Professor in the Technical Communication and Rhetoric program at Texas Tech University where he serves as Director of the Multiliteracy Lab. He is a member of the Conference on College Composition and Communication's Committee on Best Practices for Online Writing Instruction. His recent articles are in the areas of ePortfolios, new media knowledge creation, mobile medicine, basic writing and photo essays, remediated film, nontraditional graduate support systems, and media labs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes