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portada Exploring Niche Tourism Business Models, Marketing, and Consumer Experience (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
424
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.2 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9781668472439

Exploring Niche Tourism Business Models, Marketing, and Consumer Experience (en Inglés)

Rodrigues, Maria Antónia ; Carvalho, Maria Amélia (Autor) · IGI Global · Tapa Blanda

Exploring Niche Tourism Business Models, Marketing, and Consumer Experience (en Inglés) - Rodrigues, Maria Antónia ; Carvalho, Maria Amélia

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Exploring Niche Tourism Business Models, Marketing, and Consumer Experience (en Inglés)"

The transition from mass tourism to niche tourism has been a slow process. It is clear that mass tourism can damage local culture, authenticity, and resources, and niche tourism is considerably important for the future of tourism companies and destination managers. Thus, it is essential for tourism companies and destination managers to be proactive and adapt to market changes and challenges to hold a stronger position in the business environment in the future. Exploring Niche Tourism Business Models, Marketing, and Consumer Experience provides relevant theoretical and empirical research findings, an innovative and multifaceted perspective of the niche tourist experience, and an understanding of how companies adopt business models based on sustainable paradigms and innovative technologies as a way to create value. Covering topics such as business models, rural tourism, and visitor experience, this premier reference source is an essential resource for marketing managers, product developers, niche tourism executives, marketing and tourism students, business professionals, researchers, and academicians.

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El libro está escrito en Inglés.
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