¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Extending Virtual Worlds: Advanced Design for Virtual Environments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
333
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 18.8 x 2.0 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781482261165

Extending Virtual Worlds: Advanced Design for Virtual Environments (en Inglés)

Ann Latham Cudworth (Autor) · CRC Press · Tapa Blanda

Extending Virtual Worlds: Advanced Design for Virtual Environments (en Inglés) - Latham Cudworth, Ann

Libro Físico

73,82 €

77,71 €

Ahorras: 3,89 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Extending Virtual Worlds: Advanced Design for Virtual Environments (en Inglés)"

Written as the successor to Virtual World Design: Creating Immersive Virtual Environments, this book carries the ideas brought forward in its predecessor to new levels of virtual world design exploration and experimentation. Written by an Emmy award-winning designer with 22 years of experience creating virtual environments for television and online communities, Extending Virtual Worlds: Advanced Design for Virtual Environments explores advanced topics such as multi-regional design, game-based sims, and narrative structure for environments.The book provides bedrock knowledge and practical examples of how to leverage design concepts within the intertwined structures of physics engines, level of detail (LOD) systems, and advanced material editors. It also shows designers new ways to influence the experience of virtual world visitors through immersive narrative and storytelling. With over 150 illustrations and 10 step-by-step projects that include the necessary 3D models and modular components, it delivers hours of stimulating creative challenges for people working in public virtual worlds or on private grids.By using this book, novices and advanced users will deepen their understanding of game design and how it can be applied to creating game-based virtual environments. It also serves as a foundational text for class work in distance learning, simulation, and other learning technologies that use virtual environments.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes