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portada grammar wars 2,how to integrate improvisation and language arts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.1 x 1.3 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN
9781566080804
ISBN13
9781566080804

grammar wars 2,how to integrate improvisation and language arts (en Inglés)

Tom Ready (Autor) · Meriwether Publishing · Tapa Blanda

grammar wars 2,how to integrate improvisation and language arts (en Inglés) - Ready, Tom

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "grammar wars 2,how to integrate improvisation and language arts (en Inglés)"

This sequel to the popular Grammar Wars book was written to answer questions brought up by teachers about this unique and valuable technique for learning language and theatre arts. In addition to over 130 new games, the author explains productive and defensive behaviors that students exhibit in the performance of the exercises. By encouraging productive behavior, students learn performance skills as well as punctuation, grammar, and parts of speech. An excellent supplemental theatre text.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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