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portada How Brands Grow: What Marketers Don'T Know (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.0 x 2.3 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN
9780195573565
ISBN13
9780195573565
N° edición
01

How Brands Grow: What Marketers Don'T Know (en Inglés)

Byron Sharp (Autor) · Oxford University Press, USA · Tapa Dura

How Brands Grow: What Marketers Don'T Know (en Inglés) - Sharp, Byron

Libro Nuevo

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Reseña del libro "How Brands Grow: What Marketers Don'T Know (en Inglés)"

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contrary to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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