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portada How to Read Slowly: How to Read Slowly: Reading for Comprehension (Wheaton Literary Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0877883572
ISBN13
9780877883579
N° edición
2

How to Read Slowly: How to Read Slowly: Reading for Comprehension (Wheaton Literary Series) (en Inglés)

James W. Sire (Autor) · Waterbrook Press · Tapa Blanda

How to Read Slowly: How to Read Slowly: Reading for Comprehension (Wheaton Literary Series) (en Inglés) - James W. Sire

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Reseña del libro "How to Read Slowly: How to Read Slowly: Reading for Comprehension (Wheaton Literary Series) (en Inglés)"

Do you truly read for comprehension? How to Read Slowly: Reading for Comprehension will help reader see not only what writers say, but what lies behind their writing-their authorial standpoint. Divided by genre, students will learn to analyze the worldview of nonfiction, poetry, and fiction, as well as how to look at the larger context. Written for Christian readers. 191 pages, indexed, Paperback.

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