Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Howard Gardner, my Students, and i: A Study of the use of Howard Gardner's Multiple Intelligences as a Basis for High School Social Studies Instruction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Educación y Pedagogía
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783639189995

Howard Gardner, my Students, and i: A Study of the use of Howard Gardner's Multiple Intelligences as a Basis for High School Social Studies Instruction (en Inglés)

Monica Squires (Autor) · Vdm Verlag · Tapa Blanda

Howard Gardner, my Students, and i: A Study of the use of Howard Gardner's Multiple Intelligences as a Basis for High School Social Studies Instruction (en Inglés) - Monica Squires

Educación y pedagogía

Libro Nuevo

46,58 €

49,03 €

Ahorras: 2,45 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 06 de Mayo y el Miércoles 08 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Howard Gardner, my Students, and i: A Study of the use of Howard Gardner's Multiple Intelligences as a Basis for High School Social Studies Instruction (en Inglés)"

How often have students told you that they do not like History as a subject because it is "boring?" This study was an attempt to undermine that prejudice. Based on preliminary research data, it was determined that students dislike Social Studies, and consequently do not perform well in the subject. Based on this data, the researcher sought to design lessons that would be more enjoyable to students and better approach their individual interests. Using Howard Gardner's theory of Multiple Intelligences, the researcher attempted to plan lessons incorporating as many of the intelligences as possible (touching on every intelligence at least once in the 16-week experiment). This was done to try to pique students' interests and try to improve their enjoyment of social studies and therefore improve their academic achievement. Featured in the study are several lesson plans as well as the materials to execute the lessons. At the conclusion of the study, the researcher found that using the Multiple Intelligences as a basis for lesson planning was an effective way to reach students and increase their enjoyment, and consequently their academic achievement for Social Studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes