Compartir
Ideas on a Deadline: How to Be Creative When the Clock is Ticking (en Inglés)
Phil Cooke
(Autor)
·
Inspire
· Tapa Blanda
Ideas on a Deadline: How to Be Creative When the Clock is Ticking (en Inglés) - Cooke, Phil
29,05 €
30,58 €
Ahorras: 1,53 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 20 de Junio y el
Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Ideas on a Deadline: How to Be Creative When the Clock is Ticking (en Inglés)"
"I've been doing creative advertising for almost forty years-but this book has given me the kind of practical advice I wish I had learned decades ago."-Craig Murray - Founder, CEO of MOCEAN - 3-Time North American "Entertainment Advertising Agency of the Year""Ideas on a Deadline" is the definitive book forcreative people who haveto deliver breakthrough ideas on demand.One of the most destructive myths about creativity is the idea that we need to wait for inspiration. But as artist Chuck Close said, "Inspiration is for amateurs-the rest of us just show up and get to work." Whether you're a creative professional like a designer, writer, musician, or filmmaker, or an executive, engineer, teacher, or salesperson, this book will show you how to "prime the pump" of your creativity, overcome the blocks, and deliver great ideas when you need them the most.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.