¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Instructional Design for Teachers: Improving Classroom Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138776814
N° edición
2

Instructional Design for Teachers: Improving Classroom Practice (en Inglés)

Alison A. Carr-Chellman (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Instructional Design for Teachers: Improving Classroom Practice (en Inglés) - Alison A. Carr-Chellman

Libro Nuevo

42,74 €

44,99 €

Ahorras: 2,25 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Instructional Design for Teachers: Improving Classroom Practice (en Inglés)"

Instructional Design for Teachers, Second Edition focuses on the instructional design (ID) process specifically for K-12 teachers. The first edition introduced a new, common-sense model of instructional design to take K-12 teachers through the ID process step by step, with a special emphasis on preparing, motivating, and encouraging new and ongoing use of ID principles. This second edition includes new material on design in gaming, cybercharters, online classrooms, and flipped classrooms, as well as special considerations for the Common Core. Each chapter contains framing questions, common errors, easy-to-use rules of thumb, clearly stated outcomes, and examples showing ID in action. The basic model and its application within constructivism and user-design will help teachers adapt from a behavioral approach to a more open, student-centered design approach. Combining basics with strategies to implement this model in the most advanced instructional approaches, this book empowers teachers and learners to use good instructional design with the most recent research-based approaches to learning. Instructional Design for Teachers shows how ID principles can impact instructional moments in positive and practical ways. The book can be used for basic ID courses and introductory curriculum courses, and is accessible to in-service as well as pre-service teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes