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portada Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.1 cm
Peso
0.83 kg.
ISBN13
9781522576174

Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés)

Dos Santos, Manuel Alonso (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés) - Dos Santos, Manuel Alonso

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations (en Inglés)"

As with any business, economic, financial, and marketing management for sports organizations is critical for attracting, retaining, and engaging fans. Unlike typical businesses, the sports industry is inconsistent, highly emotional with a strong personal nature, and operates in various markets where organizations compete and cooperate at the same time. Thus, traditional management techniques are not always appropriate for these organizations. Integrated Marketing Communications, Strategies, and Tactical Operations in Sports Organizations provides expert insight into the latest trends, strategies, and tactics that can be used in the sports industry to build foundations for successful commercialization. The content within this publication covers city marketing, social media interactions, and atmospheric influence and is designed for managers, marketers, business and industry professionals, stakeholders, academicians, researchers, and students.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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