Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Interdisciplinarity and Problem-Based Learning in Higher Education: Research and Perspectives From Aalborg University: 18 (Innovation and Change in Professional Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9783030188443
N° edición
1

Interdisciplinarity and Problem-Based Learning in Higher Education: Research and Perspectives From Aalborg University: 18 (Innovation and Change in Professional Education) (en Inglés)

Annie Aarup Jensen (Ilustrado por) · Diana Stentoft (Ilustrado por) · OLE Ravn (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

Interdisciplinarity and Problem-Based Learning in Higher Education: Research and Perspectives From Aalborg University: 18 (Innovation and Change in Professional Education) (en Inglés) - Jensen, Annie Aarup ; Stentoft, Diana ; Ravn, OLE

Libro Nuevo

145,77 €

153,44 €

Ahorras: 7,67 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interdisciplinarity and Problem-Based Learning in Higher Education: Research and Perspectives From Aalborg University: 18 (Innovation and Change in Professional Education) (en Inglés)"

This book addresses the relation between Problem-Based Learning (PBL) and interdisciplinarity and challenges the often implicit assumption that PBL leads to interdisciplinarity by default. The book examines theoretical and philosophical aspects of PBL and interdisciplinary learning. The first part of the book conceptualises the notions of problem-based learning and interdisciplinary learning, and highlights some key overlaps and ways of conceiving of their interrelatedness. It discusses the role of problem-based medical education in relation to interdisciplinary professionalism in medical education. Taking the reader into the realm of techno-anthropology, the book discusses the role of problems and projects in transgressing disciplines, and presents an analysis of three challenges facing new students when entering interdisciplinary and problem-based higher education. The second part of the book focuses on practicing interdisciplinarity in problem-based higher education. It explores how the construction of problems in interdisciplinary PBL projects can be seen from the perspectives of multicultural groups, and examines group processes in interdisciplinary PBL projects. It concludes by taking a closer look at student practices in interdisciplinary PBL, and at how students are positioned and position themselves in the complex transdisciplinary PBL project.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes