¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
99
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030381592
N° edición
1

International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges (en Inglés)

Lala Hu (Autor) · Palgrave Pivot · Tapa Dura

International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges (en Inglés) - Lala Hu

Libro Nuevo

81,89 €

86,20 €

Ahorras: 4,31 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 99 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Digital Marketing in China: Regional Characteristics and Global Challenges (en Inglés)"

This book examines key issues in international digital marketing in China from a theoretical and empirical perspective. Divided into two main parts, it begins with an analysis of China’s cultural characteristics and business environment, with a particular emphasis on the Chinese digital context. The book goes on to present original empirical studies and an investigation into recent challenges and opportunities for international firms in the fashion sector. With nearly 900 million internet users and an e-commerce market volume of over one thousand billion US dollars, China is the world's largest digital market. While this creates significant opportunities for international firms, there are many factors to consider when approaching this market. In order to understand the Chinese digital scenario, the book analyzes the characteristics of local internet platforms and consumer patterns. The book also presents a real-world case study on a luxury retail firm operating in China, Florentia Village, and the results from a questionnaire on Chinese mobile shoppers. On this basis, it provides a conceptual framework and discusses the theoretical and managerial implications for international firms operating in China, making it an enlightening book for scholars, students, and practitioners alike.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes