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portada inverse problems in underwater acoustics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN
1441929207
ISBN13
9781441929204

inverse problems in underwater acoustics (en Inglés)

Michael I. Taroudakis (Ilustrado por) · George Makrakis (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

inverse problems in underwater acoustics (en Inglés) - Taroudakis, Michael I. ; Makrakis, George

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "inverse problems in underwater acoustics (en Inglés)"

While it is easy to compute how sound scatters off a given object, the inverse problem of computing the shape of an object from the scattered sound is much more difficult. Only recently have the signals provided by ocean acoustic sensors become good enough to make such "tomography" possible in the ocean. The chapters in this book, each by a noted expert in the field, represent the state of the art; they have all been edited to provide a uniform format and level of presentation.

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