¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning to Teach: Curricular and Pedagogical Considerations for Teacher Preparation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781475860207

Learning to Teach: Curricular and Pedagogical Considerations for Teacher Preparation (en Inglés)

Jenlink, Patrick M. (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Learning to Teach: Curricular and Pedagogical Considerations for Teacher Preparation (en Inglés) - Jenlink, Patrick M.

Libro Nuevo

80,39 €

84,62 €

Ahorras: 4,23 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning to Teach: Curricular and Pedagogical Considerations for Teacher Preparation (en Inglés)"

Learning to Teach: Curricular and Pedagogical Considerations for Teacher Preparation introduces the reader to a collection of thoughtful research-based works by the authors. The chapters reflect the personal and professional experiences, based on field-research, of the contributing authors. The research study presented in each chapter offers different perspectives and approaches to 'learning to teach'. Bridging theory and research in pre-service teacher preparation programs are examined. Each study reflects the findings on how the components and experiences of teacher preparation are addressed in diverse contexts and disciplines as well as the prevalent challenges for pre-service teacher preparation. Chapter One opens the book with a focus on learning to teach and the importance of symmetry in preparation and practice. Chapters Two - Ten present field-based research that examines the important complexities of 'learning to teach' in pre-service teacher preparation, acknowledging that across different disciplines the 'learning to teach' experiences vary based on the role and responsibilities that teachers have upon entering the classroom to teach.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes