¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Lingering With the Works of ted t. Aoki (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032154374
N° edición
1

Lingering With the Works of ted t. Aoki (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)

Nicole Y. S. Lee (Editor), Lesley E. Wong (Editor), Joanne M. Ursino (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Lingering With the Works of ted t. Aoki (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés) - Nicole Y. S. Lee (Editor), Lesley E. Wong (Editor), Joanne M. Ursino (Editor)

Libro Nuevo

46,30 €

48,74 €

Ahorras: 2,44 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Lingering With the Works of ted t. Aoki (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)"

This unique collection of essays from emerging and established curriculum theory scholars documents individuals' personal encounters and lingering interactions with Ted T. Aoki and his scholarship. The work illuminates the impact of Aoki's lifework both theoretically and experientially.Featuring many of the field's top scholars, the text reveals Aoki's historical legacy and the contemporary significance of his work for educational research and practice. The influence of Aoki's ideas, pedagogy, and philosophy on lived curriculum is vibrantly examined. Themes include tensionality, multiplicity, and bridging of difference. Ultimately, the text celebrates an Aokian "way of being" whilst engaging a diversity of perspectives, knowledges, and philosophies in education to reflect on the contribution of his work and its continual enrichment of curriculum scholarship today. This text will benefit researchers, academics, and educators with an interest in curriculum studies, educational research, teacher education, and the philosophy of education more broadly. Those specifically interested in international and comparative education, as well as interdisciplinary approaches - which include perspectives in arts, language and literacy, sciences, technology, and higher education curriculum - will also benefit from this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes