Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Literacy for Learning: A Handbook of Content-Area and Disciplinary Literacy Practices for Middle and High School Teachers, 2nd Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9781475861594
N° edición
0002

Literacy for Learning: A Handbook of Content-Area and Disciplinary Literacy Practices for Middle and High School Teachers, 2nd Edition (en Inglés)

Gregory Ed D. Berry (Autor) · Charlene K. Aldrich (Editado por) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Literacy for Learning: A Handbook of Content-Area and Disciplinary Literacy Practices for Middle and High School Teachers, 2nd Edition (en Inglés) - Berry, Gregory Ed D. ; Aldrich, Charlene K.

Libro Nuevo

80,35 €

84,57 €

Ahorras: 4,23 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Literacy for Learning: A Handbook of Content-Area and Disciplinary Literacy Practices for Middle and High School Teachers, 2nd Edition (en Inglés)"

Literacy proficiency became the responsibility of every middle and high school teacher as each state adopted, or revised and adopted, The Common Core State Standards for English Language Arts & Literacy in History/Social Studies, Science, and Technical Subjects. Its intention was immediately misunderstood, and most content area teachers responded with "I did not go to college to be a reading and writing teacher!" The result? ELA teachers became the sole source of reading and writing instruction. Literacy for Learning: A Handbook of Content-Area and Disciplinary Literacy Practices for Middle and High School Teachers, 2nd edition, enables readers to discover how content area teachers are now using a literacy model of instruction to maximize learning in every discipline and meet the Reading Informational Text Standards of the Common Core. As a handbook, this book motivates middle and high school teachers to include daily, independent reading and writing as literacy instructional practices for teaching disciplinary content through a rigorous curriculum and with complex texts. The updates to this 2nd edition include more recent scholarship, as well as a new digital component featuring resources and strategies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes