Los costos de envío se calcularán en base a esta dirección en todo el sitio.
Selecciona tu país






Mai més serà dimecres (en Catalá)
Bertran, Mò (Autor) · La Magrana · Tapa blanda o Bolsillo
Quedan 20 unidades
19,86 €Una novel·la sobre el dol, la necessitat d'entendre els altres -i a un mateix- i el veritable significat d'estimar
Tres germans. Tres maneres de viure, de callar, de retreure.
Ja adults, davant del notari, escolten el testament del pare: el pis de Gràcia repartit a parts iguals i l'Aurèlia com a única hereva de la casa familiar a Guimerà. Amb aquest llegat inesperat a les mans, l'Aurèlia es pregunta quin és el veritable sentit de ser una família: acceptar la rancúnia de la Gisela i la indiferència d'en Guillem?, conviure amb la veu absent de la mare? Potser la família és sobretot el pare que ella ha cuidat i la filla que ha engendrat.
Mai més serà dimecres desplega el passat i el present de l'Aurèlia Alzina Amat en capítols concisos que fan aflorar contradiccions i flaqueses i ens parlen dels vincles familiars i de la recerca de la pròpia identitat.
¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.
